گواهی ملکی تحصیص ( Tahsis Koçan)
نوشته شده توسط : mgh


گواهی ملکی تحصیص ( Tahsis Koçan)
هر جنگی، با خویش تلفات و جراحت‌های جانی سربازان را به همدم دارااست. به همین استدلال، بعد از نقطه پایان پیکار، کشورها از سربازان و خانواده‌هایشان مهاجرت به قبرس شمالی  حفاظت می‌نمایند.

دولت قبرس شمالی نیز بعداز نقطه پايان پیکار در سال ۱۹۷۴ تدابیری را برای پناه از خانواده‌ها و سربازان اتخاذ نموده است. مثلا، املاکی را وقف سربازان، خانواده‌های آنها، عده ای که از جمهوری ترکیه برای اسکان به شمال قبرس آمده‌اند، و عده ای که از جنوب به شمال هجرت کرده و ملکی ندارند؛ تخصیص داده میباشد. این سندها تحت عنوان اوراق ملکی تشخیص داده می شوند. اما هزینه معاش در قبرس شمالی نیز به جهت تحت بودن، جذابیت خاص خویش را داراست.

مدرک شهید (سندها مرتبط با ترکهای مهاجر یا این که شهیدان در بین نزاع ترکیه و یونان)
این سندها مختص به شکاف‌هایی میباشد که بعداز نبرد با یونان و شکاف‌های قبرس، با پادرمیانی ترکیه انجامیده و به باقیماندگان عده ای که درین مبارزه شهید شدند اهدا گردیده‌اند. هیچ شخصی به جز باقیماندگان این شهدا حق مالکیت، دادوستد این سندها را ندارد. امروزه، سندها مربوط به ملک‌های تجاری، صنعتی یا این که مسکونی در قبرس شمالی که تحت عنوان گواهی تحصیص شناخته می شوند، صرفا به وسیله رخنه‌‌های قبرسی حق معامله یا این که معاوضه آن را خواهند داشت.

سود گیری

حالت حقوقی ملک در قبرس شمالی موضوعی بغرنج و مشاجره برانگیز میباشد که پیش از خرید یا این که فروش هر نوع ملک مستلزم مطالعه و بررسی ظریف میباشد. گونه های مختلفی از املاک در قبرس شمالی وجود دارااست، مانند املاک قبرس شکاف های پیش از 1974، املاک قبرس یونانی پیش از 1974، املاک مبادله ای و مالکیت TRNC. هر نوع ملک دارنده پیامدهای رسمی و مخاطرات خاص خویش برای خریداران و فروشندگان میباشد. براین اساس خریداران و فروشندگان می بایست با وکلای دارای اعتبار و مجرب مشاوره نمایند که بتوانند شایسته ترین مبادرت را به آن‌ها سفارش نمایند و از منافع و حقوق و دستمزد آن ها نگهداری نمایند.

در غایت، با حدس ظریف و ارشادوراهنمایی درست، سپرده گذاری در قبرس شمالی در قسمت املاک میتواند یک همت اثرگذار باشد. از آنجایی که‌این ناحیه به بسط و یافتن راهکار‌هایی برای مسائل مرتبط با املاک ادامه میدهد، برای افرادی که در پی مالکیت بخشی از این فردوس مدیترانه میباشند، مقصدی جالب باقی می ماند.
تنوع بخشیدن به سبد سپرده گذاری خویش در قسمت های متعدد در قبرس شمالی
پیشگفتار

تنوع بخشی سنگ بنای استراتژی های سپرده گذاری غالب میباشد که با مقصود کاهش ریسک و به حداکثر رساندن راندمان از روش توزیع سپرده گذاری در طبقات متفاوت بودجه ایفا می‌شود. قبرس شمالی، حیطه ای پر از پتانسیل پرورش و مجال های سپرده گذاری، طیف وسیعی از مناطق را ارائه میدهد که سرمایه گذاران رند میتوانند آنها را کشف نمایند. این نوشته‌علمی به هنر تنوع بخشیدن به سبد سپرده گذاری شما در قبرس شمالی در قسمت های متعدد، پر‌نور کردن قسمت های کلیدی، مزایای تنوع، و استراتژی هایی برای کسب به یک سبد سپرده گذاری متعادل و انعطاف پذیر میپردازد.

فهم تنوع

تنوع بخشی شغل سپرده گذاری در طبقات متفاوت میزان دارایی، صنعت های و بخشها جغرافیایی برای به دست کم رساندن ریسک و seo راندمان میباشد. با اختصاص سرمایه‌گذاری‌ها در نصیب‌های متعدد، غرض سرمایه‌گذاران ساخت و ساز پرتفویی میباشد که بیشتراز حد به تلاش یک طبقه بودجه متعلق نباشد. در قبرس شمالی، تنوع روزنه ای برای بهره‌برداری از پرورش اقتصادی ناحیه و در عین درحال حاضر مدیر ریسک های بالقوه میباشد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: